Robbanás volt egy ferencvárosi társasházban
Az Ipar és a Vaskapu utca sarkán lévő négyemeletes társasház egyik első emeleti lakásában történt, aminek következtében tűz ütött ki.
Én Budapestet nem attól féltem, hogy nem lehet majd autózni, hanem attól, hogy addigra nem lehet majd tömegközlekedni.
„Személy szerint teljesen elhibázottnak tartom a Rákóczi út és az Erzsébet híd forgalomcsillapítását, bár bevallom, egy időben magam is nagy támogatója voltam. Éppen azóta visszakoztam, hogy az etalon Koppenhágában végigautóztam ottani ikertestvérén, a H.C.Andersens Boulevardon, és Langebro hídon, ami tulajdonképpen egy autópálya átvezetése a város szívén. Azóta a kétségkívül élhetetlen Rákóczi útról is úgy gondolkodom, mint annak előfeltételéről, hogy Budapest többi belvárosi része élhetőbb legyen. Ezzel szemben az amúgy is terhelésre született Erzsébet híd lezárása, és a népszerű kerékpárosjelzővel marketingelt bazárhíd megépítése helyett szinte nulla forint beruházással korlátozni kellene a Lánchíd és az Alagút forgalmát, kivéve BKV, taxi, mentő, rendőr, tűzoltó, bicikli, gyalogos. És igen, az Andrássy út minden adottsággal rendelkezik ahhoz, hogy korzó legyen egy-egy forgalmi, parkoló és kerékpársáv meghagyásával. A felszabaduló 5-6 métert az egyik oldali járdához csatolva 12 méter széles aszimmetrikus sétány létesülhetne, ami a kiszellőző Alagúton, Lánchídon keresztül összeköti a Tabánt, a szállodasort és a Városligetet. A fák, boltok, biciklisták és sétálók már most adottak. Arról nem is beszélve, hogy ez az egyetlen lehetséges, hatékony és szükséges kerékpáros átkelési lehetőség a szűk belváros Duna szakasza felett, csakúgy, ahogy az Erzsébet híd a személyautóknak. Ráadásul a ritkább keresztirányú felhajtástól a Fő utca dugója is enyhülne. Azt gondolom, a kétféle észérv-rendszer reális kompromisszumokban egyeztethető.”